Filmy i dwa Schwingi

Słuchałem wczoraj dwa zaległy odcinki Schwinga (feed://feeds.feedburner.com/Schwing). I były jak zawsze niezłe, tak jak zwykle bywało albo leżałem na łóżku słuchając albo wpisywałem w youtuba ciekawe filmy które podawali podczas podcastu. Tym razem było dużo więcej o filmach niż o komiksach. Po przesłuchaniu aktualnie jestem w trakcie lub już po oglądania trzech tytułów.

Wiem, że to historia ale polecali go za klimat, przynajmniej pierwszą część. Ja będę miał wszystkie 3.

Rambo… chyba 4 no ale tego w tytule nie zamieścili. Oglądałem ale bez rewelacji, śmiałem się w miejscach gdzie miało być poważnie (było przesadnie). W tych włosach Stalone wygląda jak wokalista Rammstain (tzn kiedyś albo jak miał takie włosy do teledysku, nie pamietam) i bardzo mnie to gryzło. Po za tym mnóstwo krwi, odrywania członków i ratowania biednych amerykanów z rąk złych skośnookich. Wszystko niby miało być takie epickie ale jak dla mnie to po prostu film przy którym nie trzeba myśleć i jedynie podziwiać jaką moc ma Beretta.

Następnego filmu nie pokaże z obrazka. Bo nie chce psuć wrażenia. Tzn ono i tak by go nie popsuło no ale jadnak😉. Jest to Project Cloverfild lub Project Monster (pod tym pierwszym szybciej znajdziecie). Jeżeli lubicie oglądać filmy w ciemno to zachęcam ! Bo podbudowuje to klimat… ej nie patrzcie w google bo zepsujecie sobie zabawę.

Dla jednak mało przekonanych podaje tutaj link do Trailer’a oficjalnego, który jest jednym z lepszych jakie widziałem.

Widzicie, jeżeli podczas oglądania filmu (najczęściej w pozycji leżącej) specjalnie siadam by widzieć więcej i oglądam film z zainteresowaniem. No to sorry… on musi być dobry. Nie tylko dla fanów tematu, jest to film który potrafi budować napięcie.

Leave a Reply

